باربری در سعادت آباد

تصور کنید قصد جا به جایی منزل یا شرکت خود را در سعادت آباد دارید اما به شدت نگرانید تا آسیبی به وسایلتان وارد نشود پس در این شرایط پیدا کردن مجموعه حرفه ای می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. شرکت باربری عزت بار یکی از حرفه ای ترین ها برای باربری در سعادت آباد است.

ما در این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با مراحل بسته‌ بندی و اسباب کشی در سعادت آباد توسط سامانه باربری عزت بار اشنا کنیم تا بتوانید با اطمینان بیشتری خدمات باربری خود را به این مجموعه واگذار کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

سامانه باربری عزت بار در سعادت آباد از چه وسایلی برای جابه جایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در سعادت آباد (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی

در اسباب کشی سعادت آباد و باربری در تهران بسته ‌بندی ظروف شکستنی اهمیت زیادی دارد. از این رو، تیم حرفه ای ما از جعبه های مخصوص برای بسته بندی بشقاب ها، لیوان ها و وسیله هایی از این قبیل، استفاده می کنند. علاوه بر این، در درون جعبه پارچه، روزنامه یا نایلون های حباب دار قرار می دهند تا از شکستن این لوازم در طول مسیر جلوگیری شود.

همچنین حوله یا پارچه ‌هایی را در کف و دیواره‌ های جعبه قرار داده و از محکم بودن اتصالات آن اطمینان حاصل می کنند. در آخرین مرحله لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و بر روی آن می چسبانند.

 در داخل جعبه هایی که وسایل شکستنی قرار دارد با استفاده از ماژیک قرمز رنگ، کلمه “شکستنی” را روی جعبه می نویسند. همچنین برای اینکه کار شما را هنگام چیدمان وسایل راحت کنند، لوازم داخل جعبه به هر محلی که تعلق دارند، اسم آن محل را روی جعبه می نویسند.

وسایل صوتی و تصویری 

تیم حرفه ای عزت بار در بسته‌ بندی وسایل صوتی و تصویری به دلایل حساسیت بالای آن ها، دقت لازم را دارند. تیم ما برای بسته بندی وسایل صورتی و تصویری از جعبه ‌های مخصوص که حاوی اسفنج‌ های حفاظتی هستند، استفاده می کنند.

کمدها

عزت بار در سعادت آباد

کارگران سامانه باربری عزت بار برای اینکه بتوانند در حمل اثاثیه منزل سعادت آباد، کمدها را به طور ایمن جابجا کنند، لباس های کشوها و داخل کمد را خالی نمی کنند. ابتدا داخل کشوهای پاتختی و میز آرایش را تمیز می کنند و لوازم آن را به طور مرتب داخل همان کشو می چینند و برخی از لوازم غیر شکستنی را داخل پلاستیک می گذارند.

بعد برای جلوگیری از ریختن لوازم، در پلاستیک را با چسب نواری بزرگ محکم کرده و کیسه را در داخل کشوهای کمد قرار می دهند. اگر درب کشوها قفل نداشته باشد، در ها را با استفاده از چسب نواری پهن، محکم می کنند تا هنگام جابجایی در کشوها باز نشود.

 در جابجایی وسایل چوبی نیز گوشه‌ های زاویه دار کمدها را با پلاستیک حباب‌ دار یا روزنامه و مقوای ضخیم می پپوشاند تا در معرض صدمه قرار نگیرند. البته این کار را طوری انجام می دهند که چسب نواری به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نمی کند.

اسباب بازی ها

تیم عزت بار برای بسته ‌بندی کردن اسباب بازی‌ ها از جعبه‌ های مقوایی بزرگ و ضخیم استفاده می کنند.

تابلو‌ها و دکوری ها

تیم حرفه ای ما برای اینکه از صدمه دیدن تابلوها و دکوری‌ها در طول مسیر جلوگیری کنند، از حوله یا مقوای محکم برای بسته‌ بندی آنها استفاده می کنند. تابلوها را روی حوله گذاشته و سپس آنها را داخل یک جعبه قرار می دهند و در جعبه را با چسب نواری پهن محکم می بندند.

مبلمان و سرویس خواب

کارگران با تجربه عزت بار برای اینکه از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب جلوگیری کنند، این وسایل رو با ملحفه پوشانده و سپس آنها را با بند به بدنه مبل یا سرویس خواب می بندند. همچنین، در جابجایی سرویس خواب و تشک استفاده از نایلون‌ های حباب ‌دار و چسب و ملحفه مناسب استفاده می کنند.

وسایل بزرگ آشپزخانه

برای بسته بندی وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی که بسیار بزرگ هستند و وزن زیادی دارند، تیم ما از دو سه لایه نایلون حباب ‌دار استفاده می کنند و کار بسته ‌بندی این وسایل را طوری انجام می دهند که در حین جابجایی آنها مشکل پیش نیاید.

وسایل با ارزش

سامانه باربری عزت بار در سعادت آباد

در اسباب کشی برای بسته‌ بندی وسایل با ارزش و قیمتی از کیسه‌ های میان وعده استفاده می کنند.

فرش ها

تیم حرفه ای عزت بار برای اینکه در جابجایی از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه ‌های آنها جلوگیری کنند ابتدا پارچه ‌ای را در قسمت ریشه ‌های فرش به صورت دولا قرار می دهند. این پارچه را در بین ریشه‌ های فرش به گونه ‌ای قرار می دهند که از کثیف شدن آنها جلوگیری می شود.

گلدان‌ ها و گیاهان

باربری سعادت آباد(عزت بار) گلدان‌ های بزرگ و سنگین را به همان صورتی که هستند جابجا می‌ کنند اما گلدان‌ های کوچک را در داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار داده و داخل هر کدام از گلدان ‌ها یک چوب بلند قرار می دهند.  سپس کیسه ‌های بزرگ را در سطح دهانه و طرفین جعبه قرار داده و با چسب کیسه را محکم می کنند.

مراحل حمل اثاثیه در سعادت آباد توسط عزت بار

 
مراحل-حمل-اثاثیه-در-سعادت-آباد-توسط-عزت-بار

بعد از این که کار بسته‌ بندی وسایل را انجام دادند و کارهای مربوط به بسته ‌بندی به اتمام رسید، وسایل را در ماشین باربری با رعایت ایمنی، بارگیری می کنند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

ما در عزت بار برای انتقال اثاثیه به محل جدید از ماشین ‌های مجهز پیشرفته استفاده می ‌کنیم. باربری در محدوده سعادت آباد طبق قوانین باربری انجام می ‌گیرد. کارگران ما در طول مسیر مراقب وسایل هستند.

چیدن وسایل در محل

یکی از مراحل باربری در منطقه سعادت آباد چیدن وسایل در محل است. کارگران ما به دقت وسایل بارگیری شده را در محل می ‌چینند.

چرا برای باربری در منطقه سعادت آباد عزت بار را انتخاب کنیم؟

عزت بار به طور کلی سه نوع بیمه را برای لوازم منزل ارائه می‌ دهد و نوع بیمه نیز در قرارداد ذکر می ‌شود. شما قبل از اسباب کشی بر اساس وسایلی که دارید، نوع بیمه را انتخاب می کنید.

خدمات پوشش بیمه اتوبار سعادت آباد(عزت بار) عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

هزینه حمل بار در سعادت آباد تهران توسط عزت بار

هزینه-حمل-بار-در-سعادت-آباد-تهران

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری مؤثر خواهد بود:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • تعداد طبقات
  • تعداد کارگر درخواستی
  • روز و فصل اسباب کشی
  • زمان اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت باربری در غرب تهران، بهتر است با شماره اتوبار سعادت آباد تماس حاصل فرمایید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

باربری-در-سعادت آباد

سوالات متدوال درباره باربری در سعادت آباد

ماشین های مورد استفاده در باربری سعادت آباد؟

باربری وانت سعادت آباد با توجه به اینکه وسایل مشتریان حساس و شکستنی هستند یا نه؟ و حجم اسباب و اثاثیه ها، از انواع ماشین های باربری (خاور، کامیون و وانت بار) استفاده می کند.

قیمت باربری سعادت آباد؟

هزینه اتوبار در سعادت آباد با توجه به نوع ماشین باربری، مسافت، وسایل مورد استفاده در بسته بندی و … متفاوت است. برای استعلام دقیق قیمت اتوبار، بهتر است با تلفن باربری سعادت آباد در ارتباط باشید.

چرا باید اتوبار سعادت آباد (عزت بار) را برای حمل بار انتخاب کنیم؟

عزت بار به عنوان باربری ارزان قیمت در سعادت آباد با استفاده از پرسنل حرفه ای و ماشین های مجهز با بهترین قیمت ها اسباب و اثاثیه های مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن با دقت بالایی جابجا می کند.

5/5 - (1 امتیاز)