باربری در تهرانسر

بسته‌ بندی و چیدمان وسایل در جعبه یکی از مسائل رایج در حوزه اسباب‌ کشی است. این مسئله در بسته‌ بندی و جابجایی اثاثیه های خانه، از وسایل صوتی و تصویری گرفته تا لوازم شکستنی آشپزخانه یا کمدها، چالش‌ هایی ایجاد می ‌کند. برای داشتن تجربه اسباب ‌کشی بدون دردسر، بهتر است از خدمات اتوبارهای معتبر در محدوده زندگیمان استفاده کنیم.

اگر در منطقه تهرانسر زندگی می ‌کنید، می ‌توانید از خدمات تیم حرفه ‌ای عزت بار برای اسباب کشی بهره‌ مند شوید. ما در ادامه به بررسی وسایل مورد استفاده برای بسته ‌بندی و مراحل بسته بندی اسباب کشی در بهترین باربری در تهرانسر (عزت بار) می ‌پردازیم. خدمات باربری در غرب تهران را به تیم حرفه ای عزت بار بسپارید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

عزت بار برای بسته بندی در تهرانسر از چه اقلامی استفاده می کند:

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و … برای اسباب حساس
  • کیسه های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در تهرانسر (عزت بار)

بسته‌ بندی ظروف شکستنی:  ما در شرکت اتوبار در تهرانسر (عزت بار) با پوشاندن کف و دیواره‌ های جعبه با نایلون حبابدار یا پارچه و لباس کهنه شروع به بسته‌ بندی بشقاب ‌ها و سایر لوازم شکستنی می ‌کنیم. در داخل بشقاب‌ ها، یک لایه کاغذ روزنامه قرار داده و آنها را با نایلون حبابدار محافظتی می ‌پوشانیم.

سپس با چسب محکم آنها را درون قوطی قرار می‌ دهیم. ظروف دیگر نیز به همین شکل بسته ‌بندی شده و درون جعبه با دقت قرار می‌ گیرند. با استفاده از چسب نواری پهن در و کف جعبه را محکم می ‌کنیم تا در جابجایی مشکلی پیش نیاید.

سامانه-عزت-بار-در-تهرانسر

وسایل صوتی و تصویری :  لپتاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و سایر وسایل صوتی و تصویری را با سلفن پیچی پوشانده و سپس با نایلون حبابدار بسته ‌بندی می ‌کنیم. فضای خالی داخل جعبه‌ ها را با پلاستیک یا فوم پر کرده و سپس با باندها را با کارتن و نایلون حبابدار و چسب بسته‌ بندی می ‌کنیم. در آخر، با پارچه یا نخ پلاستیکی کارتن‌ها را به دور باندها محکم بسته بندی می ‌کنیم.

کمدها : با پوشاندن نوک تیز کمدها با پارچه یا مقوا، نایلون یا کاغذ روزنامه و چسب نواری، آنها را آماده جابجایی می ‌کنیم. کشوها و داخل کمد را خالی کرده و لباس ‌ها و لوازم آرایشی را با دقت داخل نایلون حبابدار می‌ پیچیم و در جعبه‌ هایی که داخل آنها با پارچه ‌پوشانده شده است، می ‌چینیم.

مبلمان و سرویس خواب: ما در شرکت باربری در تهرانسر (عزت بار) با سلفن پیچی مبلمان و سرویس خواب را بسته ‌بندی می‌ کنیم تا در جابجایی کثیف نشوند. در صورت کوچک بودن فضای داخلی خانه، آنها را با ملحفه یا پتو نازک پوشانده و به راحتی جابجا می ‌کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایل بزرگ آشپزخانه، از جمله لباسشویی و یخچال، با دقت از زمین بلند می‌ شوند و روی کارتن ضخیم قرار می ‌گیرند. جهت حفاظت از قسمت‌ های حساس یخچال، مانند جاهای میوه ‌ای، کاغذ روزنامه را در داخل آنها قرار داده و سپس با استفاده از نایلون حبابدار، آنها را پوشانده و با استفاده از کارتن ‌های مقاوم، بسته ‌بندی می‌ شوند.

سپس کارتنی که یخچال و لباسشویی را روی آن گذاشته شده بود، برش داده و با استفاده از چسب نواری پهن، این کارتن را به کارتن‌ های اطراف وسایل متصل می ‌کنیم. در پایان، با استفاده از نخ پلاستیکی، کارتن‌ ها را به دور وسایل محکم بسته می‌ کنیم.

وسایل با ارزش: وسایل با ارزش مانند مجسمه‌ های قدیمی، یادگاری ‌های خانوادگی و طلا و جواهرات، با استفاده از کاغذ، روزنامه یا سلفون بسته بندی می‌ شوند. این اشیاء در جعبه‌ های کوچک قرار می  ‌گیرند و سپس جعبه‌ های کوچک درون یک جعبه بزرگ قرار می ‌گیرند. برای جلوگیری از برخورد جعبه‌ های کوچک با یکدیگر، ضربه‌ گیرها نیز در بین آنها قرار می‌ گیرند.

فرش ها: در مورد فرش‌ ها، ابتدا با استفاده از جاروبرقی، تمیز شده و سپس لوله کرده می ‌شوند. سپس فرش‌ ها با دقت به همان شکلی که لوله شده‌اند، بلند شده و درون یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار می ‌گیرند. سر کیسه با نخ پلاستیکی یا پارچه نازک محکم می‌ شود.

بررسی بسته‌ بندی: پس از اتمام کار بسته ‌بندی اسباب و اثاثیه، یک مرحله استراحت را تجربه می ‌کنیم. سپس تمامی نقاط منزل را دوباره مرور کرده و هرگونه وسیله باقیمانده را شناسایی کرده و بسته ‌بندی می ‌نماییم. وسایل پیدا شده را با استفاده از نایلون حباب دار و چسب نواری پهن آماده جابجایی می‌ کنیم و سپس آن‌ ها را درون یک جعبه قرار داده و با چسب محکم می‌ بندیم. در نهایت، یک لیست از محتویات هر جعبه تهیه و روی آن چسبانده می‌ شود.

انتقال وسایل به ماشین: انتقال اثاثیه به ماشین یکی از مراحل حیاتی در فرآیند اسباب کشی اتوبار در تهرانسر است. در شرکت باربری در تهرانسر (عزت بار)، با رعایت اصول بارگیری، وسایل بسته ‌بندی‌شده را با دقت از منزل خارج کرده و در ماشین باربری بارگیری می ‌نماییم. برای ایمنی وسایل بزرگ مانند لباسشویی و یخچال، از طناب محکم برای بسته ‌بندی به ماشین باربری استفاده می ‌شود تا در طی حرکت ماشین، به‌ شدت تکان نخورده و خالی از آسیب باقی بمانند.

سامانه-باربری-عزت-بار-در-تهرانسر-

انتقال وسایل به مقصد جدید:  رانندگان باربری در منطقه تهرانسر تهران، به دلیل سابقه دراز مدت کار باربری در این ناحیه، مسیرهای مناسب این منطقه را به خوبی می ‌شناسند؛ لذا حتی در شب نیز می ‌توانند اثاثیه ‌ها را به مقصد جدید انتقال دهند. با این حال، نباید نگرانی درباره اسباب کشی در تهرانسر داشته باشید!

چیدن وسایل در مقصد: نحوه خالی کردن اثاثیه از ماشین باربری و چیدمان آن در مقصد، از جزئیات مهم هر فرآیند اسباب کشی است. در این راستا، در اسباب کشی تهرانسر، وسایل را با دقت از ماشین باربری خارج کرده و در محل جدید به‌ طور دقیقی آن ‌ها را چیدمان می ‌دهیم. در صورت تمایل، می ‌توانیم به چیدمان وسایل در انواع نقاط منزل نیز کمک نماییم.

چرا باید با خیال راحت اسباب کشی خود را به عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

تیم حرفه‌ ای عزت بار با سابقه بلند مدت در باربری در جنت آباد و تهرانسر، از بسته بندی وسایل خانگی گرفته تا چیدمان دقیق آنها در جعبه، تمام مراحل اسباب کشی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. حتی درخواست‌ های ویژه مانند کار سلفن پیچی برخی اقلام حساس نیز توسط این تیم انجام می ‌شود. با وجود چنین تجربه ای، نباید در رابطه با اسباب کشی در تهرانسر داشته باشید.

پس از بسته بندی، تیم عزت بار با دقت به تهیه لیست محتوای هر بسته می ‌پردازد، سپس لیست روی جعبه چسبانده می ‌شود. برای آسانی چیدمان وسایل، محل متعلق به هر بسته نیز بر روی آن نوشته می ‌شود.

نیروهای فعال در اتوبار تهرانسر (عزت بار) خوش‌ برخورد، مسئولیت پذیر و قابل اطمینان هستند. با آموزش و تجربه، آنها به سرعت و با کارآیی بالا انتقال اثاثیه را از منزل به ماشین و سپس به مقصد را انجام می ‌دهند.

رانندگان کامیون‌ های عزت بار با سابقه طولانی مدتی که در این زمینه دارند، با اطلاعات کامل از مسیرها در شب نیز قادر به انجام اسباب کشی با سرعت و امانت هستند.

قیمت باربری در تهرانسر (عزت بار)

به طور کلی، عواملی چون تعداد کارگر درخواستی، نوع ماشین باربری، تعداد طبقات، روز و فصل اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته ‌بندی و زمان اسباب ‌کشی در هزینه خدمات باربری در تهرانسر تهران تأثیر دارند.

برای دریافت تعرفه دقیق خدمات باربری در تهرانسر، بهتر است با شماره اتوبار در تهرانسر در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه اتوبار و باربری در صادقیه و تهرانسر تهران بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)