باربری در مهرآباد

می خواهید اثاث کشی کنید اما با مراحل انجام آن آشنایی ندارید و نمی دانید که باید از چه اقلامی برای بسته بندی و جابجایی اثاثیه های خود استفاده کنید؟ نگران نباشید! چون با کمک گرفتن از یک مجموعه معتبر می توانید به تمام این دغدغه ها پایان دهید. اگر در محدوده مهرآباد و شهران تهران زندگی می کنید، می توانید از باربری در مهرآباد و باربری در شهران( عزت بار) برای حمل بار  کمک بگیرید.

شرکت باربری مهرآباد تهران سالهاست که در حوزه باربری فعالیت می کند و بر اساس تجربه ها و مهارتی که در طی این چند سال به دست آورده است به راحتی می تواند اسباب کشی را انجام دهد.

این اتوبار با پرسنل حرفه ای و ماشین های مجهزی که در اختیار دارد، طبق یک برنامه ریزی منظم اقلام مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه کرده و در روز مقرر بسته بندی اثاثیه ها را شروع می کنند.  تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با باربری در مهرآباد تهران(عزت بار) بیشتر آشنا کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در مهرآباد از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری بزرگ
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و … برای اسباب حساس
  • کیسه های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی مهرآباد (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: اولین مرحله در اسباب کشی، بسته بندی ظروف شکستنی است. ابتدا کف و دیواره های چند جعبه سالم، بزرگ و بادوام را با نایلون حبابدار، پارچه یا لباس کهنه می پوشانیم. بعد وسایل شکستنی مانند فنجان، لیوان، بشقاب و پارچ را داخل کاغذ روزنامه می پیچیم. بشقاب ها را در کف جعبه و فنجان ها و لیوان ها را روی آنها می گذاریم.

 لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده روی آن می چسبانیم. برچسب آشپزخانه را روی جعبه چسبانده و با ماژیک قرمز روی جعبه می نویسیم که باید با دقت حمل شود.

وسایل صوتی و تصویری: وسایلی مانند کامپیوتر، لپتاپ، تلویزیون، دی وی دی، اسپیکر و بلندگو یا سینمای خانگی و گیرنده های دیجیتال حساس هستند و در اثر کوچکترین ضربه آسیب می بینند؛ به همین دلیل ما به دقت این وسایل را با نایلون حبابدار بسته بندی می کنیم.

بعد با چسب بسته بندی را محکم می کنیم و آنها را داخل جعبه هایی که با نایلون حبابدار پوشانده ایم قرار می دهیم. در آخر کار، فضای خالی بین وسایل را با ضربه گیر پوشش می دهیم تا در جابجایی مشکلی برای وسایل صوتی و تصویری پیش نیاید.

کمدها: اغلب افراد به هنگام‌ اسباب کشی لباس های داخل کمدها و لوازم داخل کشو کمدها و میز آرایش را خالی نمی کنند. چون فکر می کنند که اینطوری بهتر می توانند کمدها را جابجا کنند اما این کار اشتباه است. چون کمد ها و میز آرایش سنگین می شود و جابجایی آنها سخت!

ما ابتدا وسایل داخل کمدها را خالی می کنیم. لباس ها از جعبه های رگال دار آویزان می شوند و بقیه وسایل مانند لوازم آرایش، کیف و کفش یا خرده ریزها را با نایلون حبابدار بسته بندی می کنیم.

کیف و کفش ها را در داخل جعبه های خودشان قرار می دهیم اما لوازم آرایشی و خرده ریزها رل داخل جعبه های سالم و چند لایه می چینیم‌.

در آخرین مرحله در کمد ها و کشوها را با چسب محکم کرده و مقوا را با چسب به لبه تیز آنها می چسبانیم. روی کمدها یک پارچه ضخیم انداخته و دور آنها را سلفن پیچی می کنیم. حالا با خیال راحت می توانیم کمدها را جابجا کنیم.

اسباب بازی ها: برای محافظت بیشتر از اسباب بازی ها برای جابجایی آنها چند کارتن بزرگ، سالم و بادوام انتخاب می کنیم و یک لایه نایلون حبابدار داخل آنها پهن می کنیم.

بعد اسباب بازی ها را سلفن پیچی کرده و با نایلون حبابدار آنها را بسته بندی می کنیم. آخرین کاری که انجام می دهیم، این است که اسباب بازی ها را داخل جعبه چیده و در جعبه را با چسب پلمپ می کنیم.

سامانه باربری عزت بار در مهرآباد

تابلو‌ها و دکوری ها: بعد از اینکه لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، کمدها و اسباب بازی ها را بسته بندی کردیم، به سراغ بسته بندی تابلوها و دکوری ها می رویم. تابلوها و دکوری ها انواع مختلفی دارند و نقش مهمی در زیبایی محیط داخلی خانه ایفا می کنند.

 ما در اتوبار مهرآباد تهران (عزت بار) دکوری ها و تابلوها را سلفن پیچی کرده سپس با نایلون حبابدار آنها را بسته بندی می کنیم. نایلون حباب داری که دور دکوری ها پیچیدیم را با چسب محکم می بندیم. کار بعدی ما برش دادن کارتن های بزرگ و بادوام است. کارتن های سالم و بزرگ را به چند قسمت تقسیم می کنیم و با چسب نواری پهن روی تابلوها می چسبانیم. بعد با نخ پلاستیکی و چسب نواری کار بسته بندی تابلو ها را تکمیل می کنیم.

مبلمان و سرویس خواب: حواسمان باید باشد که مبلمان و سرویس خواب در طول باربری کثیف نشوند؛ به همین دلیل ما روی مبلمان و سرویس خواب را با پارچه ضخیم می پوشانیم بعد دور تا دور آنها را سلفن پیچی می کنیم. تشک خواب را با نایلون پلاستیکی های بزرگ بسته بندی می کنیم و با احتیاط به داخل ماشین باربری انتقال می دهیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: اولین کاری که می کنیم این این که روی زمين یک کارتن بزرگ پهن می کنیم، بعد یخچال، لباسشویی، اجاق گاز را با احتیاط بلند کرده و روی کارتن می گذاریم. دور موتور یخچال را با پارچه یا لباس های کهنه پوشش می دهیم. حالا باید خود وسایل را برای جابجایی آماده کنیم.

روی یخچال یا لباسشویی یک پارچه ضخیم می اندازیم و پارچه را دور این وسایل محکم می کنیم، بعد آن را سلفن پیچی می کنیم. در صورتیکه پارچه ضخیم در دسترس نبود، ابتدا یخچال یا لباسشویی را سلفن پیچی کرده، بعد از روی سلفون، یک لایه نایلون حبابدار می کشیم. اما هنوز کار بسته بندی وسایل بزرگ آشپزخانه تمام نشده است.

حالا کارتن ها را به چند قسمت مساوی برش می دهیم و دور تا دور این وسایل می چسبانیم و بسته بندی آنها را با چسب نواری پهن و طناب تکمیل می کنیم.

وسایل با ارزش: ما در اسباب کشی مهرآباد تهران وسایل با ارزشی مانند اشیاء قدیمی، گرامافون، مجسمه های تزئینی و طلا و جواهرات را به دقت بسته بندی و حمل می کنیم. قبل از اینکه بسته بندی این وسایل را شروع کنیم، ابتدا گرد و غبار آنها را تمیز می کنیم. چون گرد و غبار باعث می شود روی آنها خط و خشی بیفتد. بعد از گرد گیری این وسایل را سلفن پیچی می کنیم و با نایلون حبابدار دور تا دور آنها را می پوشانیم.

فرش ها: ابتدا گرد و غبار فرش ها را می گیریم و بعد از اینکه جهت خواب آنها را مشخص کردیم آنها را به سمت بالا به طرف پایین رول می کنیم.

حالا که کار لوله کردن فرش ها تمام شد باید آنها را طوری با طناب محکم ببندیم که در جابجایی شل نشوند. برای این کار، فرش را با ۳ یا ۴ قسمت مساوی تقسیم می کنیم و بعد هر کدام از آن قسمت ها را با طناب محکم می بندیم.

حالا باید فرش را کاور کنیم. فرش را بلند می کنیم و داخل کاور پلاستیکی می گذاریم. بعضی از کاورها خودشان گیره خاصی دارند که با آن گیره سر کاور را محکم می کنیم اما کاورهایی که گیره ندارند سر آنها را با پارچه نازک یا نخ پلاستیکی می بندیم.

گلدان‌ها و گیاهان: گلدان ها و گیاهان آخرین وسایلی هستند که بسته بندی می شوند. دور گلدان ها را با نایلون حبابدار می پوشانیم تا در اثر حرکت ماشین، جابجا نشوند و صدمه ای نبینند. بعد گیاهان آپارتمانی که در گلدان های کوچک قرار دارند هستند را به دقت در داخل یک جعبه می چینیم. بین گلدان ها را با ضربه گیرهایی مانند فوم های اسفنجی یا نایلون حبابدار و پارچه پوشش می دهیم. اگر از ضربه گیر استفاده نکنیم، احتمال اینکه گلدان ها در داخل جعبه به یکدیگر برخورد داشته باشند، زیاد است.

باربری در مهرآباد

چک کردن بسته بندی

ما در باربری در منطقه مهرآباد بعد از این که کار بسته‌ بندی را تمام می کنیم، کمی استراحت کرده و در حین استراحت بقیه مراحل باربری را با هم مرور می کنیم. بعد از تایم استراحت چرخی در خانه می زنیم و وسایل جا مانده را پیدا کرده و بسته بندی می کنیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

به محض اینکه بسته بندی را تمام کردیم، ابتدا جعبه ها را بررسی می کنیم بعد با رعایت اصول جابجایی جعبه ها به دقت و با احتیاط آنها را بلند کرده و به ماشین باربری منتقل می کنیم. وسایل سنگین را با کمک گرفتن از افرادی که نیروی بدنی بالایی دارند در ماشین باربری بارگیری می کنیم.

ما برای چیدمان وسایل در داخل ماشین ترفندهای خاص خودمان را داریم. برای مثال گلدان ها و لوازم شکستنی را در قسمتی از ماشین می چینیم که تکان نخورند و وسایل دیگر روی آنها نیفتد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از اینکه اثاثیه ها را در ماشین باربری بارگیری کردیم، رانندگان حرفه ای ما با احتیاط آنها را به محل جدید انتقال می دهند. رانندگان ما با مسیرها آشنایی دارند؛ بنابراین به راحتی کار خودشان را انجام می دهند.

چیدن وسایل در محل

حالا که کارهای مربوط به بسته بندی و اثاث کشی تمام شد، وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و در قسمتی از خانه آنها را کنار یکدیگر می چینیم. کمی استراحت کرده و کارهای مربوط به چیدمان وسایل در قسمت های مختلف خانه را شروع می کنیم.

چرا باربری در منطقه مهرآباد تهران، تا این حد حرفه ای عمل می کند؟

باربری در سردار جنگل

باربری در غرب تهران منطقه مهرآباد (عزت بار) علاوه بر سرویس های متنوعی که به مشتریان خود ارائه می دهد، خدمات پوشش بیمه را نیز برای اسباب کشی در نظر گرفته است. این مجموعه در حالت کلی ۳ نوع پوشش بیمه را برای حمل بار در این محدوده به مشتریان ارائه می دهد که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: با این بیمه تنها می توانید چند قلم از وسایل سنگین آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی را بیمه کنید.
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: با این نوع بیمه می توانید تمام اسباب و اثاثیه ها را ارزش گذاری کنید. قبل از اسباب کشی کارشناسان ما ارزش وسایل را مشخص می کنند و در روند باربری هر اتفاقی برای اثاثیه ها بیفتد، بیمه هزینه را پرداخت می کند.
  • بیمه کالا با مزایای زیاد: اما این نوع بیمه که بهترین نوع بیمه در اسباب کشی است، تمام هزینه های باربری و حتی تعمیر وسایل را پوشش می دهد. در صورت بروز هر اتفاق ناخوشایندی می توانید هزینه اسباب کشی و تعمیر وسایل را از بیمه دریافت کنید.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه ‌ای عزت بار با افراد مجرب، ماهر، دارای اخلاق و قابل اعتماد تشکیل شده است، که به صورت تخصصی آموزش دیده ‌اند تا بتوانند تمام مراحل باربری را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند. کارگران و رانندگان این تیم مسئولیت پذیری بالایی دارند و در طول فرآیند باربری، تمام تلاش خود را می‌ کنند تا اسباب کشی بر اساس خواسته ‌ها و انتظارات شما انجام گیرد.

تیم حرفه ای عزت بار ابتدا وسایل را با دقت جمع آوری و تفکیک می‌ کند و سپس آن ‌ها را با استفاده از طناب ‌های محکم و چرخ‌ های قرقره دار به دقت از داخل منزل در طبقه هر چندم که باشد به ماشین باربری منتقل می‌ کنند.

این افراد وسایل را به نحوی در داخل ماشین ترتیب می‌ دهند که بعد از حرکت ماشین، وسایل به هیچ وجه تکان نخورده و آسیب نمی بینند و وقتی به محل جدید می ‌رسند، وسایل را به داخل منزل جدید انتقال داده و کار چیدمان را آغاز می ‌کنند.

در چیدمان وسایل برچسب گذاری و لیست تهیه شده از محتویات داخل جعبه به این تیم کمک زیادی می کند؛ بدین ترتیب به راحتی کار چیدمان وسایل را تمام می کنند. با کمک گرفتن از شرکت باربری مهرآباد تهران شما می توانید یک اسباب کشی بی دغدغه و بدون درد سر را تجربه کنید!

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در مهرآباد

اتوبار مهرآباد از چه اقلامی برای بسته بندی استفاده می کند؟

تیم حرفه ای عزت بار با استفاده از اقلامی مانند نایلون حبابدار، کارتن های بزرگ و سالم، سلفون، چسب، قیچی، کسیه های بزرگ و محکم و... به دقت لوازم منزل را بسته بندی می کنند.

چرا باید اتوبار مهرآباد تهران را انتخاب کنیم؟
  • تهیه اقلام مورد نیاز چند روز قبل توسط باربری
  • بسته بندی وسایل توسط افراد حرفه ای
  • اسباب کشی با استفاده از ماشین های پیشرفته
  • چیدمان وسایل در محل جدید
  • سرویس های باربری متنوع با تعرفه مناسب
هزینه اسباب کسی در اتوبار مهرآباد تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه حمل بار در محدوده مهرآباد تهران بر اساس تعداد کارگران و ماشین درخواستی، اقلام مورد استفاده در بسته بندی و روز و فصل اسباب کشی مشخص می شود.

5/5 - (1 امتیاز)