باربری در فرحزاد

برای اینکه بتوانید در محدوده فرحزاد، اسباب‌کشی بدون دردسری داشته باشید، نیاز به کمک گرفتن از مجموعه باربری دارید که در زمینه حمل و جابجایی اثاثیه‌ها تجربه زیادی داشته باشد.

باربری فرحزاد (عزت بار) معتبرترین و حرفه‌ای ترین باربری است که در این منطقه فعالیت می‌کند. اتوبار در فرحزاد از تیم مجرب و حرفه‌ای تشکیل شده است که در زمینه باربری مهارت و تجربه زیادی دارند؛ بنابراین به خوبی می‌تواند کار اسباب کشی در فرحزاد را برای شما انجام دهد.

باربری در غرب تهران فرحزاد (عزت بار) یک مجموعه بی‌نظیر است که اصلی‌ترین اهدافش، ارائه خدمات با کیفیت و متنوع به مشتریان محترم خود می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های ممتاز این اتوبار، ارائه خدمات پوشش بیمه برای حمل بار در منطقه فرحزاد است که به مشتریان اطمینان خاطر بیشتری می‌دهد. در ادامه، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که باربری فرحزاد اسباب کشی چگونه انجام می‌گیرد.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در فرحزاد از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • -کارتن‌های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری بزرگ
  • -سلفن
  • -ماژیک
  • -کاغذ
  • قیچی
  • -طناب محکم
  • -مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و .. برای اسباب‌حساس
  • -کیسه‌های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در فرحزاد (عزت بار)

 -ظروف شکستنی: ما در اتوبار فرحزاد کار اسباب کشی را با بسته بندی ظروف شکستنی در آشپزخانه شروع می‌کنیم. برای حفاظت بهتر از این وسایل، ابتدا کف و دیواره‌های جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه پوشانده و سپس وسایل را داخل جعبه می‌چینیم.

ظروفی مانند بشقاب‌ها را در کف جعبه می‌چینیم اما قبل از این کار، ابتدا در زیر آن‌ها لایه‌ای از کاغذ روزنامه قرار داده، سپس نایلون حبابدار را به دور آنها می‌چسبانیم و درون جعبه چند لایه‌ای که انتخاب کرده‌ایم‌، قرار می‌دهیم.

سپس فنجان‌ها را کاغذ پیچی کرده و روی بشقاب‌ها میچینیم. با چسب نواری پهن، کف و در جعبه را محکم می‌کنیم تا راحت بتوانیم این وسایل شکستنی را جابجا کنیم.

-وسایل صوتی و تصویری: پس از اتمام بسته‌بندی ظروف شکستنی، نوبت به بسته‌بندی وسایل صوتی و تصویری می‌رسد. وسایلی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و دیگر وسایل مشابه را با احتیاط سلفن پیچی کرده و دور آنها را کامل با نایلون حبابدار می‌پوشانیم، سپس آن‌ها را با دقت درون جعبه اسفنج دار قرار می‌دهیم.

برای پر کردن فضای خالی داخل جعبه از پلاستیک یا فوم استفاده می‌کنیم تا در طی جابجایی، وسایل به یکدیگر یا دیواره‌های جعبه برخورد نکرده و آسیب نبینند.

-کمدها: کمدها یکی از وسایلی هستند که بسته‌بندی و جابجایی آنها وقت زیادی را از ما می‌گیرد. ابتدا کشوها و محتویات داخل کمد را خالی می‌کنیم. لوازم آرایشی یا سایر وسایلی که در داخل کشوها هستند را داخل جعبه‌های کوچک می‌گذاریم و لباس‌ها را از کارتن‌های رگال آویزان می‌کنیم.

سپس با استفاده از مقوا و چسب نواری، نوک تیز کمدها را محکم می‌کنیم تا در طی جابجایی به هیچ دیوار یا سقف خانه برخورد نکنند. کف و دیواره‌های جعبه‌ای که انتخاب کرده‌ایم را با پارچه می‌پوشانیم، بعد جعبه‌های کوچک را داخل آن می‌چینیم.

اگر کمدها قفل دار باشند، با همان قفل‌ها آنها را قفل می‌کنیم. در غیر این صورت برای محکم کردن آنها از چسب نواری پهن استفاده می‌کنیم.

سامانه باربری عزت بار در فرحزاد

-اسباب‌بازی‌ها: در صورتی که در منزل کودک کوچکی وجود داشته باشد، سعی می‌کنیم کار بسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها و دیگر وسایل اتاق کودک را آخر کار انجام دهیم تا بچه مشکلی در پیدا کردن وسایل خود نداشته باشد.

ابتدا دور اسباب‌بازی‌ها لایه‌ای از نایلون حبابدار می‌کشیم و با چسب آن را به دور اسباب‌بازی‌ها می‌چسبانیم، سپس آنها را داخل جعبه‌های بزرگ و مقاومی که انتخاب کرده‌ایم می‌گذاریم.

سپس کف و در جعبه را با چسب پلمپ می‌کنیم. برای اینکه بتوانیم راحت این جعبه‌ها را حمل کنیم آنها برچسب اسباب‌بازی، برچسب گذاری می‌کنیم.

-تابلوها و دکوری‌ها: برای بسته‌بندی تابلوها و دکوری‌ها ابتدا یک جعبه سالم، بزرگ و مقاوم را انتخاب می‌کنیم. سپس کف و دیواره‌های داخلی جعبه را با دو لایه نایلون حبابدار پوشانده و سپس دکوری‌ها را در نایلون پیچیده و با چسب محکم درون جعبه قرار می‌دهیم.

فضای خالی بین دکوری‌ها را با پارچه یا لباس‌های کهنه پر می‌کنیم تا در اثاث کشی فرحزاد وسایل داخل جعبه به یکدیگر برخورد نکرده و آسیب نبینند.

حالا نوبت به بسته‌بندی تابلوها می‌رسد. ابتدا تابلوها را با یک لایه پارچه ضخیم می‌پوشانیم و سپس آنها را با نایلون حبابدار بسته‌بندی می‌کنیم. تابلوهای کوچک را در داخل جعبه‌های بزرگ قرار می‌دهیم، اما تابلوهای بزرگ را همانگونه که بسته‌بندی کرده‌ایم به ماشین باربری منتقل می‌کنیم.

-مبلمان و سرویس خواب: برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب در طی جابجایی، ابتدا روی آنها را با یک لایه پارچه ضخیم می‌پوشانیم، سپس آنها را با سلفن پیچی کرده و آماده جابجایی می‌کنیم. برای سرویس خواب هم همین روش را انجام داده و سپس تشک را با نایلون حبابدار می‌پوشانیم. حالا تشک‌ها و مبلمان برای جابجایی آماده هستند.

وسایل بزرگ آشپزخانه: برای بسته‌بندی وسایل بزرگ آشپزخانه ابتدا یک کارتن ضخیم را روی زمین پهن می‌کنیم و وسایل بزرگ مانند لباس‌شویی و یخچال یا لوازمی از این قبیل را روی آن قرار می‌دهیم.

قسمت‌های حساس یخچال مانند صفحه نمایش یخچال و جا میوه‌ای را با نایلون حبابدار پوشش می‌دهیم تا در طی جابجایی ماشین صدمه نبینند. موتور یخچال را که در پشت آن قرار دارد، با کاغذ روزنامه می‌پوشانیم. ابتدا دور این وسایل، یک لایه نایلون حبابدار می‌کشیم، بعد با کارتن‌های مقاوم آنها را بسته‌بندی می‌کنیم.

در نهایت، کارتنی که زیر یخچال و لباس‌شویی قرار داده‌ بودیم را برش می‌دهیم و با چسب نواری پهن به کارتن‌های اطراف می‌چسبانیم. برای اینکه جابجایی بدون دردسری داشته باشیم، بسته‌بندی وسایل سنگین آشپزخانه را با طناب تکمیل می‌کنیم تا در باربری در جنت آباد و فرحزاد تهران کارگران ما با استفاده از همین طناب‌ها بتوانند به آسانی وسایل بزرگ را به ماشین باربری انتقال دهند. 

 

 -وسایل با ارزش: بسته‌بندی وسایل با ارزش روش‌های خاص خود را دارد. ما برای بسته‌بندی وسایلی مانند پیانو، ویلون، طلا و جواهرات از کاغذ روزنامه یا سلفن استفاده می‌کنیم. ابتدا دور پیانو را با پارچه می‌پوشانیم، سپس آن را سلفن پیچی می‌کنیم. طلا و جواهرات را با سلفن و نایلون حبابدار بسته‌بندی کرده و داخل جعبه‌های کوچک قرار می‌دهیم.

برای جلوگیری از گم شدن وسایل کوچک و همچنین حفظ امانت، این جعبه‌ها را داخل یک جعبه بزرگ قرار می‌دهیم و فضای خالی بین جعبه‌ها را با ضربه‌گیر پوشش می‌دهیم تا در طی جابجایی به یکدیگر برخوردی نداشته باشند و محتویات آنها آسیب نبینند‌.

-فرش‌ها: ابتدا یک پارچه را به صورت دو لایه روی ریشه‌های فرش‌ها پهن می‌کنیم و سپس با چسب این پارچه را به ریشه‌ها متصل می‌کنیم. سپس فرش‌ها را لوله می‌کنیم و با دقت به همان شکلی که لوله کرده‌ایم، بلند می‌کنیم و داخل یک نایلون پلاستیکی بزرگ می‌گذاریم. سر این نایلون را با نخ پلاستیکی یا پارچه محکم می‌کنیم.

-گلدان‌ها و گیاهان: گل‌ها یکی از وسایل زینتی با ارزش در هر محیطی هستند که باید با دقت جابجا شوند تا آسیب نبینند. ابتدا در داخل گلدان‌ها یک چوب یا میله به اندازه ارتفاع گلها نصب می‌کنیم و گل‌ها را با نخ نازک به این میله می‌بندیم.

سپس یک لایه نایلون حبابدار یا سلفن ضخیم را به دور گلدان‌ها می‌پیچیم. بعد گلدان‌های نایلون‌پیچی شده را در داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می‌دهیم. گلدان‌های بزرگ را نمی‌توانیم داخل جعبه بگذاریم، به همین دلیل آنها را همانطور که هستند جابجا کرده و داخل ماشین باربری بارگیری می‌کنیم.

اتوبار عزت بار در فرحزاد

چک کردن بسته‌بندی

تیم کاربلد شرکت باربری فرحزاد(عزت بار) پس از اتمام کار بسته‌بندی وسایل منزل، برای اینکه خیالشان از بسته بندی وسایل منزل راحت شود، دوباره اطراف خانه را بررسی می‌کنند. اگر وسیله‌ای جا مانده باشد، آن را نیز بسته‌بندی کرده و کنار جعبه‌های دیگر می‌چینند‌.

وسایل پیدا شده اغلب اسباب‌بازی کودکان، لباس و کفش یا وسایل کوچک آشپزخانه هستند. این وسایل با استفاده از نایلون حبابدار و سلفن بسته‌بندی شده و در داخل جعبه قرار می‌گیرند. لیست محتویات داخل هر جعبه نیز با حساسیت تهیه شده و بر روی آن چسبانده می‌شود.

انتقال وسایل به ماشین

باربری در محدوده فرحزاد(عزت بار) از کادر مجرب و حرفه‌ای تشکیل شده است که هر کدام از این افراد، تجربه و مهارت زیادی در بسته‌بندی و انتقال وسایل به ماشین باربری دارند.

این افراد با استفاده از ترفندهای مناسب و ابزارهایی مانند طنابهای محکم و چرخ‌های قرقره‌ای وسایل را به ماشین منتقل می‌کنند. کارگران کاربلد عزت بار وقت زیادی را صرف انتقال وسایل به ماشین نمی‌کنند؛ آنها این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

انتقال وسایل به محل جدید

راننده‌ کامیون‌های باربری در منطقه فرحزاد به دلیل سابقه طولانی که در ارائه خدمات اسباب‌کشی به مشتریان خود دارند، مسیرهای مختلف این منطقه را به خوبی می‌شناسند.

بنابراین، حتی در مواجهه با مشکلات غیرمنتظره و ایجاد تاخیر در روند باربری، در سریعترین زمان ممکن می‌توانند وسایل را از مسیرهای نزدیک به مقصد منتقل کنند.

اگرچه ما تمام تدابیر لازم را انجام می‌دهیم و مشکلات غیرمنتظره را پیش‌بینی و کنترل می‌کنیم، اما گاهی اوقات ممکن است با وجود تمام برنامه‌ریزی‌ها بعضی از مراحل اسباب‌کشی به تاخیر بیافتد. اما با وجود چنین کادر مجرب و حرفه‌ای ما هیچ نگرانی از بابت باربری محدوده فرحزاد نداریم.

چیدن وسایل در محل جدید

تیم باربری فرحزاد در تمام مراحل اسباب کشی در کنار شما هستند. کارگران این اتوبار پس از تخلیه وسایل از ماشین باربری در مقصد، آنها را به ترتیب در داخل خانه در مکان‌های مشخصی که روی جعبه نوشته شده است، می‌چینند.

وسایل سنگین مانند یخچال و لباس‌شویی را شما به تنهایی نمی‌توانید به آشپزخانه منتقل کنید، اما کارگران با تجربه ما به سرعت کار جابجایی این وسایل را برای شما انجام می‌دهند. به همین دلیل نباید هیچ گونه نگرانی از بابت چیدمان وسایل در محل جدید داشته باشید.

خدمات پوشش بیمه در اتوبار فرحزاد (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

ما در باربری فرحزاد، علاوه بر اینکه با استفاده از ماشین‌های باربری و با کمک گرفتن از افراد باتجربه، خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهیم، بهره‌مندی از خدمات پوشش بیمه را نیز برای حمل بار در فرحزاد در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم. معمولاً، ما ۳ نوع خدمات بیمه در حمل بار فرحزاد ارائه می‌دهیم، که به شرح زیر هستند:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: در این نوع بیمه، مشتریان تنها برخی از وسایل بزرگ مانند لباسشویی، یخچال یا اشیاء با ارزش قدیمی را می‌توانند بیمه کنند.
  2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: ما قبل از باربری، وسایل مشتریان را جمع‌آوری می‌کنیم، سپس کارشناسان ما آنها را ارزش گذاری می‌کنند. در صورتی که در جابجایی برای هر کدام از این وسایل مشکلی پیش آید، بیمه هزینه آن را پرداخت می‌کند.
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد: در صورتی که مشتریان نوع بیمه کالا با مزایای زیاد را انتخاب کنند، می‌توانند هزینه کل باربری و حتی تعمیر وسایل را از طریق بیمه دریافت کنند.

چرا باید بسته‌بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه‌ای شرکت باربری فرحزاد تهران (عزت بار) تجربه و مهارت‌های زیادی در زمینه جمع‌آوری، تفکیک، بسته‌بندی و حمل وسایل منزل و دفتر کار دارند.

این افراد، علاوه بر تجربه‌های خود، به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان حرفه‌ای اتوبار آموزش داده می‌شوند تا با آخرین ترفندها و روش‌های بهینه در جابجایی و بسته‌بندی وسایل آشنا شوند.

این تیم پر انرژی و مسئولیت‌پذیر در برقراری ارتباط اجتماعی ماهر هستند و تلاش می‌کنند تا به انتظارات مشتریان خود پاسخ دهند. آنها وسایل منزل یا دفتر کار را با دقت بسته‌بندی کرده و آنها را در جعبه‌های مقاوم و چندلایه قرار می‌دهند. تیم حرفه‌ای عزت بار حتی در صورت نیاز وسایلی مانند مبلمان یا کمد را نیز سلفن پیچی می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته تیم عزت بار، انتخاب و تجهیز ماشین باربری مناسب برای اسباب‌کشی در فرحزاد است. این تیم با توجه به تعداد و نوع اسباب وسایل و اثاثیه‌های شما، خودروهای مختلف مانند کامیون، کامیونت، نیسان و وانت بار را چند روز قبل از جابجایی انتخاب کرده و برای باربری آماده می‌کنند. باربری فرحزاد وانت قیمت مناسبی دارد.

هزینه حمل بار در فرحزاد تهران

هزینه حمل بار در اتوبار فرحزاد تحت تأثیر عواملی مانند روز و فصل اسباب‌کشی، تعداد کارگرهای درخواستی، تعداد طبقات محل مبدا و مقصد، نوع ماشین باربری(مثلاً کامیون)، زمان انجام خدمات، و تعداد و نوع مواد مصرفی برای بسته‌بندی قرار دارد. برای دریافت قیمت دقیق خدمات باربری در باغ فیض و فرحزاد، بهتر است همین حالا با استفاده از تلفن باربری فرحزاد، با تیم پشتیبانی عزت بار تماس حاصل فرمایید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)