باربری در سردار جنگل

اصلی ترین نگرانی افراد برای اسباب کشی و نقل مکان به منزل جدید، حمل وسایل بدون کوچکترین خسارت است. مشکل اصلی اسباب کشی این است که در بیشتر موارد هنگام جابه جایی وسایل خصوصا وسایل شکستنی به مکان جدید، در راه، دچار آسیب می شوند. پس باید باربری در غرب تهران را انتخاب کنید که بتواند وسایل شما را با اطمینان کامل حمل و جابه جا کند. برای شمایی که قصد اسباب کشی و باربری محدوده سردار جنگل را دارید، باربری عزت بار بهترین انتخاب است. شما می توانید فقط با یک تماس با شماره تلفن باربری سردار جنگل ، از کیفیت عالی خدمات اسباب کشی در سردار جنگل بهره مند شوید. ما در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده در این مجموعه می پردازیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

چرا باربری عزت بار را برای اسباب کشی در سردار جنگل انتخاب کنیم؟

عزت بار، اتوبار در سردار جنگل، به عنوان بهترین باربری اثاثیه خدمات گسترده ای را برای مشتریان خود ارائه می دهد که از خدمات اتوبار سردار جنگل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل باربری و اثاث کشی در سردار جنگل

1. مراحل باربری و اثاث کشی در سردار جنگل

باربری در تهران توسط عزت بار برای بسته بندی حمل و جابه جایی بهترین خدمات را در اختیار شما می گذارد در ادامه مراحل باربری سردار جنگل اسباب کشی را برایتان شرح می دهیم:

نحوه بسته بندی ظروف شکستنی

باربری در سردار جنگل

طبیعی است که در هنگام جابه جایی امکان ضربه خوردن به وسایل، خصوصا وسایل شکستنی و گران قیمت، وجود دارد. مفتخریم اعلام کنیم که در کار بسته بندی لوازم منزل تخصص داریم. نیرو های مجرب ما با بهره گیری از ابزار ضربه گیر، کارتن های محکم و قوی ، مواد محافظتی مانند کاغذ، روزنامه، نایلون حباب دار و غیره برای اسباب حساس و ظروف شکستنی  امکان صدمه و خسارت به لوازم شما را از بین می برند.

نحوه بسته بندی صوتی و تصویری

وسایل صوتی و تصویری جز لوازم حساس هستند که کارگر باربری سردار جنگل ( عزت بار)، با استفاده از عایق های ضد ضربه، کارتن های بزرگ و محکم و نوارهای محکم بسته بندی می کند تا در حین جایه جایی کوچکترین اسیبی به این دستگاه ها وارد نشود.

نحوه بسته بندی وسایل سنگین

کلیه کارگران باربری سردار جنگل تهران آموزش های لازم را جهت باربری را دیده اند و هر کدام از آن ها موظف هستند که وسایل شما را بدون کوچکترین آسیبی بسته بندی کنند تا کاملا سلامت به مقصد برسد. حمل وسایل بزرگ، یخچال ساید بای ساید، پیانو گاوصندوق مانند کمد، تخت خواب، دکوری ها، یکی دیگر از مهارت های کارگران عزت بار می باشد.

وسایل دیگر

وسایل دیگر شامل کتاب، اسباب بازی و گلدان ها و گیاهان، وسایل آشپزخانه، تابلوها و خرده وسایل با مهارت کامل در نایلون ها یا کارتن های محکم با چسب نواری بزرگ و محکم بسته بندی می شوند. نیروهای این مجموعه با نوشتن محتویات درون هر بسته، حساسیت و چسباندن بر روی جعبه ها، نحوه چیدمان وسایل درون جعبه ها حمل و انتقال بسیار دقیق و تضمینی آن را برای شما فراهم می کنند

2. حمل اثاثیه با خودروهای استاندارد

ما برای فرایند باربری سردار جنگل از وسایل نقلیه وانت ، نیسان و خاور کامیون های بزرگ و کوچک و غیره استفاده می کنیم. اگر حجم بار شما زیاد باشد، برایتان خودروهای بزرگ ارسال می کنیم که با چادر و روکش مناسب می توانند از وسایل شما محافظت کنند.

کلیه رانندگان باربری عزت بار باتجربه و کارآزموده هستند. این افراد می دانند که چگونه باید ماشین ها را به بهترین نحو بارگیری کنند تا آسیبی به وسایل مشتری وارد نشود و این وسایل را در کدام قسمت ها جای بدهند که ایمن تر باشد.

عزت بار در سردار جنگل

3. چیدن وسایل با دقت و ظرافت

اگر وقت چیدمان وسایل بسته بندی شده را در منزل جدید خود ندارید این مرکز خدمات تخصصی چیدمان وسایل نیز برای شما نیز با حرفه ای ترین کیفیت انجام خواهد داد. کارگران حرفه ای ما لوازم خانه شما را در کارتن در می آورند و آن طور که دلخواه و سلیقه شماست، در منزل جدیدتان می چینند.

پوشش بیمه نامه باربری سردار جنگل شامل چه می شود؟

باربری در سردار جنگل

خدمات پوشش بیمه باربری غرب تهران سردار جنگل شامل موارد زیر می شود:

. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل

. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده

. بیمه کالا با مزایای زیاد

هزینه حمل بار در سردار جنگل تهران چقدر است ؟

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری در جنت آباد و سردار جنگل و دیگر مناطق، مؤثر خواهد بود:

. نوع ماشین باربری درخواستی شما

. تعداد طبقات

. تعداد کارگر درخواستی

. روز و فصل اسباب کشی

. زمان اسباب کشی

. تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

چرا با خیال راحت باربری در سردار جنگل را به باربری عزت بار بسپاریم؟

ما در باربری عزت بار اصول اولیه کارخود را بر مبنای جلب رضایت مشتری بنا نهاده ایم. کلیه تعرفه و هزینه های باربری عزت بار شفاف و مشخص و بر طبق تعرفه مصوب حمل اثاثیه اتحادیه باربران محاسبه می شوند.

جهت جلوگیری از هر گونه حوادث غیر متقربه یا خسارت به وسایل در حین مسیر، به شما عزیزان بیمه نامه معتبر می دهیم.  این بیمه نامه مهر تاییدی بر تضمین هر نوع مشکل و آسیب دیدگی لوازم شما در حین مسیر می باشد. شما می توانید با داشتن این بیمه نامه، هر گونه خسارت را جبران کنید به شما خاطر نشان می کنیم هیچ گونه هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نخواهیم کرد. مطمئن باشید فقط یک بار تماس با شرکت باربری سردار جنگل و باربری در شهران و دیگر مناطق غرب، مشاهده سطح بالای کیفیت خدمات باربری عزت بار، مشتری دائم ما خواهید شد.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متداول درباره باربری سردار جنگل

چگونه برای باربری سردار جنگل درخواست بدهیم؟

بعد از تماس یا رزرو سرویس مورد نظرتان برای باربری سردار جنگل کارشناسان ما به دقت نیاز شما را بررسی و سرویس مناسب را برای شما اعزام می کنند.

اگر در حین باربری سردار جنگل آسیبی به وسایلمان رسید، چه کار کنیم؟

در صورت بروز مشکل می توانید با بیمه نامه ای که دریافت می کنید، درخواست جبران خسارت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)