باربری در اندرزگو

در هر منطقه ای که بخواهید اسباب کشی کنید باید اتوبار معتبری پیدا کرده و کارهای مربوط به بسته بندی و حمل را به آنها بسپارید. چون خودتان ممکن است با مراحل بسته بندی، اقلام مورد نیاز برای بسته بندی و تجهیز ماشین باربری آشنایی نداشته باشید و به وسایلتان صدمه بزنید.

عزت بار علاوه بر غرب و شرق تهران، محدوده شمال را نیز تحت پوشش خود قرار داده و خدمات باربری را به ساکنین این منطقه ارائه می دهد. در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا بدانید تیم حرفه ای عزت بار چگونه اثاثیه ها را بسته بندی می کنند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در اندرزگو از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …:  برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته‌ بندی اسباب کشی در باربری اندرزگو(عزت بار)

ظروف شکستنی

تیم عزت بار در اینجا با دقت و حساسیت بالا عمل می‌کند. ابتدا داخل کارتن را با پارچه یا روزنامه پوشانده و سپس اقلام آشپزخانه مثل بشقاب‌ها و لیوان‌ها را در داخل روزنامه یا نایلون حبابدار پیچیده و در داخل جعبه‌های ضخیم قرار می‌دهند. سپس کارتن را با چسب نواری محکم می‌بندند و از اتصالات جعبه اطمینان حاصل می‌کنند.

وسایل صوتی و تصویری

برای وسایل حساس مثل لپتاپ، اسپیکر، کامپیوتر و ویدئو پروژکتور، از جعبه‌های با اسفنج محافظ استفاده می‌شود. وسایل ابتدا با سلفن پیچی شده و سپس در نایلون حبابدار قرار داده می‌شوند. سپس وسایل بسته‌بندی شده در جعبه مخصوص قرار گرفته و با چسب پلمپ می‌شوند.

کمدها

برای بسته‌بندی کمدها، ابتدا لبه‌های تیز کمد و میز آرایش با مقوا، روزنامه و پارچه پوشانده می‌شوند تا در زمان جابجایی آسیب نبینند. سپس درب کمدها و کشوها با چسب محکم بسته می شوند و وسایل درون آنها خالی نمی‌شود. در صورت نیاز تیم ما، اقلام درون کشوها را در نایلون قرار داده و با چسب محکم می‌بندند. سپس نایلون را در کشو می‌گذارند و آن را با چسب محکم می‌کنند تا باز نشود.

اسباب‌بازی‌ها

تیم عزت بار برای بسته بندی اسباب‌بازی‌ها از جعبه‌های ضخیم و چسب محکم استفاده می‌کنند. جعبه‌ها را با چسب پلمپ می‌بندند و با برچسب اسباب‌بازی مشخص می‌کنند تا در چیدمان وسایل مشکلی پیش نیاید.

تابلوها و دکوری‌ها

باربری در محدوده های اندرزگو

تیم ما قبل از قرار دادن تابلوها و دکوری‌ها در جعبه، آنها را با روزنامه یا نایلون‌های حبابدار پوشانده و سپس پوشش دور آنها را با چسب نواری محکم می‌کنند. سپس آنها را داخل جعبه‌هایی که قبلاً کف و دیواره‌های آنها را با پارچه پوشانده‌اند، می‌گذارند. این کار باعث می‌شود تا تابلوها و دکوری‌ها در جابجایی آسیبی نبینند.

مبلمان و سرویس خواب

مبلمان و سرویس خواب نیز با استفاده از پوشش مخصوص و نایلون‌های حبابدار بسته‌بندی می‌شوند. کارکنان باربری در نیاوران و اندرزگو (عزت بار) با توجه به مهارت بالایی که در بسته‌بندی انواع اثاثیه‌ها دارند، سرویس خواب را به شکلی بسته‌بندی می‌کنند که در جابجایی کثیف نشوند. در نهایت، برای حمل مبلمان از وسایل جادار استفاده می کنند.

وسایل بزرگ آشپزخانه

کارگر باربری اندرزگو(عزت بار) وسایلی از قبیل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، فر و… را با دقت تا ماشین باربری حمل می‌کنند. در بسته‌بندی این وسایل، از چند لایه نایلون حبابدار بهره می‌برند. اما این بسته‌بندی به گونه‌ای انجام نمی‌شود که در جابجایی مشکلی برای کارکنان پیش بیاید.

فرش‌ها

فرش‌ها به گونه‌ای بسته می‌شوند که ریشه‌های آنها در زمان جابجایی کثیف نشود. تیم ما یک پارچه را به صورت دو لایه روی ریشه‌های فرش می‌چسبانند. بعد از پیدا کردن جهت خواب فرش‌ها، آنها را لوله کرده و داخل کاور قرار می‌دهند. برای اینکه فرش‌ها در طور جابجایی شل نشده و آسیب نبینند، آنها را با طناب محکم می‌بندند.

گلدان‌ها و گیاهان

گلدان‌های کوچک توسط تیم عزت بار درون جعبه‌های پلاستیکی، چوبی یا فلزی قرار می‌گیرند. اما گلدان‌های بزرگ به همان شکلی که هستند جابجا می‌شوند.

بررسی بسته‌ بندی

سامانه باربری عزت بار اندرزگو

بعد از اتمام کار بسته‌بندی، تیم باربری شمال تهران اندرزگو (عزت بار) تایم کوتاهی را استراحت می ‌کنند. سپس تمام اتاق‌ ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که چیزی را جا نگذاشته‌ اند. اگر در خانه چیزی مانند اسباب بازی و وسایل کوچک آشپزخانه پیدا کردند، آن را داخل جعبه قرار داده و بسته ‌بندی می‌کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

وسایل و کارتن‌ های بسته ‌بندی شده با دقت به نزدیکی ماشین باربری منتقل می‌شوند. برای انتقال اسباب و اثاثیه از بهترین وسایل حمل و نقل استفاده می‌شود. اتوبار اندرزگو (عزت بار) انتقال اثاثیه را به بهترین نحو برای شما انجام می ‌دهد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

تیم ما وسایل و اثاثیه‌ها را با دقت درون ماشین باربری قرار داده و به سوی مقصد جدید حرکت می‌کنند.

چیدن وسایل در محل

بعد از رسیدن به مقصد، جعبه ها و وسایل با دقت از داخل ماشین باربری خالی می‌شوند. تیم ما در چیدن وسایل نیز از لیستی که روی کارتن‌ ها چسبانده‌اند، کمک می ‌گیرند.

مزایای بهره مندی از خدمات باربری اندرزگو (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

ما از تیم کارگران با تجربه و ماهر برای ارائه خدمات در منطقه شمال تهران، به ویژه میرداماد و اندرزگو، استفاده می‌کنیم. راننده ‌های کامیون‌ های ما نیز تجربه و مهارت فراوانی دارند و با تمام مسیرهای محدوده اندرزگو آشنا هستند. پرسنل ما در زمینه بسته‌ بندی و حمل اثاثیه مشتریان آموزش دیده و ماهر هستند.

ما تمام خدمات باربری در سوهانک و اندرزگو را با هزینه بسیار مناسبی به مشتریان ارائه می ‌دهیم. همچنین، قادر به حمل و انتقال وسایل به شهرستان‌ های نزدیک نیز هستیم.

۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستیم؛ بنابراین اگر خواستید مطلبی را با ما در میان بگذارید، بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید. ما پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

چرا باید بسته‌ بندی وسایل خود را در اندرزگو به تیم حرفه ‌ای عزت بار بسپاریم؟

کارکنان ما تجربه کافی در انتخاب اقلام مورد نیاز برای بسته‌ بندی انواع وسایل دفتر کار و منزل را دارند. آنها می دانند که چگونه باید وسایل را در  داخل جعبه‌ ها ترتیب دهند و چگونه وسایل حساس را به خوبی سلفن پیچی کنند. آنها توانمندی زیادی در بسته‌ بندی اثاثیه ها دارند و می‌توانند صفر تا صد اسباب کشی خصوصا بسته بندی را به خوبی برای شما انجام دهند.

راننده‌ کامیون ‌های ما افراد با تجربه ای هستند و به علت آشنایی با مسیرهای میان مبدأ و مقصد، توانایی انتقال اثاثیه‌ها در کمترین زمان ممکن را دارند. ما به مسئولیت پذیری، قابل اعتمادی، خوش قولی و دلسوزی تیم‌مان افتخار می‌کنیم.

با تیم حرفه ‌ای باربری شمال تهران اندرزگو، نباید نگران بسته ‌بندی و چیدمان وسایل در محل جدید باشید، چونکه با کمک این افراد با تجربه، به راحتی می ‌توانید اثاثیه های خودتان را در اندرزگو جابجا کنید!

هزینه حمل بار در باربری اندرزگو چقدر است؟

هزینه حمل بار در منطقه اندرزگو تهران بیشتر تحت تأثیر عوامل زیر قرار می ‌گیرد:

  • نوع ماشین باربری درخواستی
  • تعداد طبقات مبدأ و مقصد
  • تعداد کارگر باربری میرداماد
  • روز و فصل اسباب کشی
  • ظرفیت اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی

برای اطلاع دقیق از هزینه خدمات باربری در شمال تهران، اندرزگو و سایر مناطق، بهتر است با شماره باربری اندرزگو تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)