باربری در اقدسیه

تصور کنید قصد جابجایی منزل یا شرکت خود را در اقدسیه دارید اما همچنان نگرانید که آسیبی به وسایلتان وارد نشود و بدون دردسر بتوانید اثاثیه ها را به محل جدید منتقل کنید. در چنین موقعیتی شما باید از یک باربری معتبر برای اسباب کشی در اقدسیه کمک بگیرید.

عزت بار یکی از معتبرترین باربری ها در محدوده شمال تهران است که صفر تا صد باربری را برای مشتریان انجام می دهد. این اتوبار، با کمک تیم حرفه ای و ماشین های مجهزی که دارد، سرویس های متنوعی ارائه می دهد.

چنانچه می خواهید با خدمات عزت بار در محدوده اقدسیه آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید، چون این مطلب را به باربری شمال تهران اقدسیه اختصاص دادیم و می خواهیم مراحل بسته بندی اسباب کشی توسط تیم عزت بار را مورد بررسی قرار دهیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در اقدسیه از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • این مجموعه از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند:
  • جعبه‌ های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته‌ بندی وسایل شکستنی، لوازم چوبی و دکوری ها.
  • طناب محکم: برای بستن برخی از جعبه ‌ها و وسایل (در صورت نیاز).
  • چسب نواری پهن: برای چسب زدن جعبه‌ های بسته‌ بندی شده.
  • سلفون: برای سلفن پیچی کردن مبلمان و پایه های سرویس‌ خواب.
  • قیچی: برای برش دادن کارتن های بزرگ، نایلون حبابدار و سلفون.
  • کاغذ روزنامه و نایلون‌های حباب‌دار: برای بسته بندی وسایل شکستنی.
  • ماژیک: نوشتن لیست محتویات موجود در داخل جعبه.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته بندی پتوها، بالش ها و روتختی ها و کوله پشتی ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته ‌بندی اسباب‌ کشی در باربری اقدسیه (عزت بار)

ظروف شکستنی: در اسباب کشی اقدسیه، بسته ‌بندی ظروف شکستنی بسیار اهمیت دارد، چون این وسایل حساس هستند و اگر درست بسته بندی نشوند، آسیب می بینند.

تیم عزت بار از جعبه ‌های مخصوص برای بسته‌ بندی بشقاب، لیوان ‌ها و وسایل مشابه استفاده می ‌کند. همچنین، درون جعبه ‌ها را با پارچه، روزنامه یا نایلون حبابدار پوشش می دهند تا این اشیا در طی انتقال آسیبی نبینند‌.

به علاوه، لوازم در داخل جعبه به هر مکانی تعلق داشته باشند، روی جعبه اسم همان محل نوشته می شود تا در زمان چیدمان به راحتی بتوانیم وسایل هر محل را سر جای خود قرار دهیم. همچنین، بر روی جعبه کلمه “شکستنی” با ماژیک قرمز نوشته می‌ شود تا کارکنان در انتقال آن با احتیاط بیشتری عمل کنند.

وسایل صوتی و تصویری: به دلیل حساسیت بالای وسایل صوتی و تصویری، تیم عزت بار در بسته‌ بندی آن‌ها از جعبه‌ های مخصوص با اسفنج ‌های حفاظتی استفاده می ‌کند تا ایمنی این اشیاء تضمین شود.

سامانه باربری عزت بار در اقدسیه

کمدها: برای جابجایی کمدها در منطقه اقدسیه، لباس‌ ها و لوازم داخل کمد خالی نمی ‌شوند. تیم عزت بار ابتدا کشوها و میز آرایش را تمیز می کنند و لوازم داخل کشوها را به دقت بسته بندی کرده و دوباره در سر جای خود قرار می دهند.

لوازم غیر شکستنی در پلاستیک قرار می ‌گیرند و در پلاستیک را با چسب محکم می کنند. کارکنان این اتوبار بررسی می کنند، چنانچه کشوها قفل نداشته باشند، از چسب نواری برای محکم کردن آن‌ها استفاده می‌ کنند.

گوشه‌ های زاویه دار کمدها نیز با استفاده از پلاستیک حبابدار یا روزنامه و مقوای ضخیم پوشانده می ‌شوند تا از صدمه دیدن آنها جلوگیری شود.

اسباب‌ بازی‌ ها: تیم باربری در جماران و اقدسیه (عزت بار) برای بسته‌ بندی اسباب‌ بازی ‌ها، از جعبه ‌های مقوایی بزرگ و ضخیم استفاده می کند. ابتدا این وسایل با نایلون حبابدار بسته بندی می شوند و سپس در داخل جعبه های مقوایی قرار می گیرند.

تابلوها و دکوری‌ها: برای جلوگیری از آسیب به تابلوها و دکوری‌ها در طول جابجایی، تیم ما از حوله یا مقوای محکم برای بسته‌ بندی آن ‌ها استفاده می ‌کند. ابتدا تابلوها را روی حوله قرار می ‌دهند و سپس آن‌ ها را درون یک جعبه می گذارند و با استفاده از چسب نواری پهن در جعبه را محکم می ‌بندند.

مبلمان و سرویس‌ خواب: کارکنان اتوبار اقدسیه عزت بار برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سرویس‌ خواب، این وسایل را با ملحفه پوشانده و سپس آن‌ ها را با بند به بدنه مبل یا سرویس ‌خواب می ‌بندند. همچنین، در جابجایی سرویس ‌خواب و تشک از نایلون‌ های حبابدار و چسب و ملحفه مناسب استفاده می ‌کنند.

باربری در اقدسیه

وسایل بزرگ آشپزخانه: برای بسته ‌بندی وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی که بسیار بزرگ و سنگین هستند، تیم ما از دو تا سه لایه نایلون حبابدار استفاده می ‌کند و بسته ‌بندی این وسایل را به گونه‌ ای انجام می ‌دهند که در حین جابجایی آن ‌ها مشکلی پیش نیاید و همچنین در هنگام چیدمان وسایل در محل جدید بتوانند به راحتی بسته بندی را باز کنند.

وسایل با ارزش: تیم عزت بار در اثاث کشی اقدسیه برای بسته‌ بندی وسایل با ارزش و قیمتی، از سلفن و فوم استفاده می ‌کنند.

فرش‌ها: برای جلوگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه‌ های آنها در جابجایی، ابتدا پارچه‌ ای را در قسمت ریشه‌ های فرش به صورت دولا قرار می‌ دهند. این پارچه را در بین ریشه‌ های فرش قرار می‌دهند تا از کثیف شدن آنها جلوگیری شود. سپس فرش را تمیز کرده و شروع به لوله کردن آن می کنند.

البته ابتدا جهت خواب فرش را پیدا می کنند بعد آن را لوله می‌ کنند، چون مشخص کردن جهت خواب فرش باعث می شود در چیدمان وسایل کار کارکنان ما راحت شود. در نهایت فرش لوله شده را داخل کاور قرار داده و برای جابجایی آماده می کنند.

گلدان ها و گیاهان: در حین باربری اقدسیه (عزت بار)، تیم ما گلدان ‌های بزرگ و سنگین به همان شکلی که هستند جابجا می کنند، اما گلدان‌ های کوچک را در داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می‌ دهند و داخل هر کدام از گلدان ‌ها یک چوب بلند نصب می کنند. سپس کیسه ‌های بزرگ را در دهانه و طرفین جعبه قرار می‌ دهند و با چسب آن ‌ها را دور جعبه محکم می‌ کنند.

چرا باربری اقدسیه (عزت بار) تا این حد حرفه ای عمل می کند؟

باربری در سردار جنگل

اتوبار اقدسیه (عزت بار) خدمات بیمه را نیز برای حمل بار در این منطقه به مشتریان خود ارائه می ‌دهد. خدمات بیمه این اتوبار شامل موارد زیر می‌ شوند:

  • بیمه کالا برای وسایل محدود: این نوع بیمه، از نظر قانونی معتبر است ولی هزینه‌ ای از شما دریافت نمی ‌کند و مسئولیت محدودی نسبت به کالاهای شما دارد.
  • بیمه کالای مبتنی بر ارزش کالا: این نوع بیمه کالا بر اساس ارزشی که شما برای لوازم منزل خود مشخص کرده‌اید، فعالیت می‌ کند. قبل از جابجایی، تمام لوازم منزل شما به دقت ارزش‌ گذاری می‌ شوند. در صورت وقوع خسارت یا آسیب به این لوازم در حین حمل و جابجایی، شما می ‌توانید مبلغی را که کارشناس مشخص کرده از شرکت بیمه دریافت کنید.
  • بیمه کالای با مزایای زیاد: این نوع بیمه پوشش بیشتری را ارائه می ‌دهد و هزینه ‌های کلی جابجایی یا تعمیر لوازم را بدون هیچ گونه هزینه ‌ای برای استهلاک پوشش می‌ دهد.

چرا باید بسته‌ بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه‌ ای عزت بار تمام جعبه ‌ها را با دقت علامت‌ گذاری می‌ کند؛ شکستنی یا غیر شکستنی بودن و محل چیدمان آن ‌ها را روی جعبه نوشته و برای تشخیص آسان، از ماژیک ‌های رنگی استفاده می ‌کنند. به عنوان مثال، رنگ قرمز برای وسایل آشپزخانه که حساس و شکستنی هستند و به نوعی هشدار است. رنگ آبی برای اتاق خواب، اتاق بچه و سایر قسمت های خانه.

تیم باربری در شمال تهران اقدسیه( عزت بار) تعداد کل جعبه ‌های که بسته بندی کرده اند را می شمرند یا حتی بر روی آن ‌ها شماره می ‌نویسند، این کار به آن ‌ها امکان می ‌دهد تا در هنگام اسباب ‌کشی با شمارش تعداد جعبه ‌ها از صحت کار خود اطمینان حاصل کنند.

همچنین، پرسنل عزت بار از کارگران تا راننده‌ های کامیون ‌ها بسیار خوش برخورد، مسئولیت پذیر و با تجربه هستند و مراحل اسباب ‌کشی را با دقت برای شما انجام می ‌دهند. پس نباید نگران جابجایی اثاثیه های خود باشید!

ماشین‌ های این مجموعه کاملاً مجهز و پیشرفته هستند و از چند روز قبل برای اسباب ‌کشی آماده می‌ شوند. این ماشین ‌ها توسط سرویس کاران حرفه‌ ای تعمیر و سرویس می ‌شوند تا در روز باربری هیچ گونه تاخیری در روند اسباب ‌کشی به وجود نیاید.

هزینه حمل بار در اقدسیه تهران (عزت بار)

بطور کلی، عوامل زیر در تعیین هزینه خدمات شرکت باربری اقدسیه تأثیرگذار هستند:

  • نوع ماشین باربری مورد نیاز شما.
  • تعداد طبقات در مبنای جابجایی.
  • تعداد کارگران مورد نیاز برای اسباب‌ کشی.
  • روز و فصل انجام خدمات اسباب کشی.
  • زمان مورد نیاز برای انجام خدمات.
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه ‌های باربری در ولنجک و اقدسیه بهتر است همین حالا با شماره باربری اقدسیه تماس حاصل فرمایید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)