باربری در ولنجک

دغدغه افراد در هنگام اسباب کشی، حمل اثاثیه بدون کوچکترین خسارتی است. در صورتی که منزل یا محل کارتان در ولنجک قرار دارد و قصد رفتن به مکان جدیدی دارید، باربری در ولنجک توسط عزت بار ، همراه شما خواهد بود. این اتوبار در ولنجک کلیه خدمات باربری در شمال تهران ولنجک را با اطمینان و کاملا تضمینی انجام می دهد. در ادامه به بررسی مزایای بهره بردن از خدمات اسباب کشی در ولنجک توسط این سامانه باربری می پردازیم تا با خیالی راحت این امر مهم را انجام دهید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مزایای باربری در ولنجک چیست؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

خدمات اثاث کشی در ولنجک توسط عزت بار

با یک تماس با شماره باربری ولنجک (عزت بار ) می توانید از خدمات ویژه ای این سامانه برای باربری در پاسداران و ولنجک و دیگر مناطق، بهره مند شوید که در ادامه هر کدام را شرح می دهیم:

1. بسته بندی حرفه ای

اگر شما مشغله زیادی دارید و نمی توانید کار بسته بندی وسایل تان را خودتان انجام دهید، ما خدمات تخصصی بسته بندی لوازم منزل شما را در با بهترین وسایل به صورت کاملا حرفه ای و دقیق انجام می دهیم. خدمات بسته بندی باربری ولنجک شامل موارد زیر می شود:

  • بسته بندی وسایل شکستنی

یکی از تخصص های باربری ولنجک (عزت بار) بسته بندی و جابه جایی وسایل و لوازم شکستنی است. طبیعی است که در هنگام جابه جایی، امکان ضربه خوردن به وسایل خصوصا وسایل شکستنی و گران قیمت وجود دارد. کارگران ما با بهره گیری از ابزار ضربه گیر، کارتن های محکم و قوی ، مواد محافظتی مانند کاغذ، روزنامه، نایلون حباب دار و غیره اسباب حساس و ظروف شکستنی را بسته بندی می کنند تا در مسیر کوچکترین آسیبی به آن ها وارد نشود.

  • بسته بندی صوتی و تصویری

باربری در ولنجک

وسایل صوتی و تصویری جز لوازم حساس هستند که با استفاده از عایق های ضد ضربه، کارتن های بزرگ و محکم و نوارهای محکم بسته بندی می شوند تا کاملا تضمینی و بدون خسارتی به مقصد برسند.

  • بسته بندی وسایل سنگین

کلیه کارگران باربری ولنجک تهران آموزش های لازم را جهت باربری و اثاث کشی را دیده اند و هر کدام از آن ها موظف هستند که وسایل شما را بدون کوچکترین آسیبی بسته بندی کنند و کاملا سلامت به مقصد برسد. حمل وسایل بزرگ، یخچال ساید بای ساید، پیانو گاوصندوق مانند کمد، تخت خواب، دکوری ها، را با خیال راحت به کارگران باربری ولنجک بسپارید.

  • بسته بندی وسایل دیگر

وسایل دیگر شامل کتاب، اسباب بازی و گلدان ها و گیاهان، وسایل آشپزخانه، تابلوها و خرده وسایل با مهارت کامل در نایلون ها یا کارتن های محکم با چسب نواری بزرگ و محکم بسته بندی می شوند. کارگران باربری ولنجک با نوشتن محتویات درون هر بسته، حساسیت و چسباندن بر روی جعبه ها کاملا اثاثیه ها را از یکدیگر جدا می کنند تا به این شکل بالاترین سطح خدمات را برایتان انجام دهند.

2. برخورداری از کارگران حرفه ای

در امر باربری در ولنجک اصلی ترین نکته دقت نیروی کار انسانی است. گارگر باربری در ولنجک آموزش های لازم را دیده است و موظف است که وسایل مشتریان را بدون کوچکترین آسیبی حمل کند و کاملا سلامت به مقصد برساند. درصورت درخواست برای اعزام نیروهای بیشتر ما به شکل نامحدود هر تعداد کارگر که بخواهید در اختیارتان قرار می دهیم.

3. حمل اثاثیه با خودروهای استاندارد

ما برای فرایند باربری ولنجک وانت ، نیسان، کامیون های بزرگ و کوچک تریلی یا خاور مسقف ایسوزو و غیره برایتان ارسال می کنیم.  اگر حجم بار شما زیاد باشد، برایتان خودروهای بزرگ ارسال می کنیم و اگر حجم بارتان کم باشد، خودروهای کوچک که با چادر و روکش مناسب می توانند از وسایل شما محافظت کنند را در اختیارتان قرار می دهیم.

هم چنین کلیه ماشین های اسباب کشی برای باربری در تهران مجهز به باربند قوی و مستحکم می باشد.کلیه رانندگان باربری در ولنجک باتجربه و متخصص هستند. این افراد می دانند که چگونه باید وسایل را بارگیری کنند در کجا جای بدهند تا صدمه ای به لوازم شما وارد نشود.

4. مشتری مداری

در صورت تماس با شماره تلفن باربری در ولنجک و ثبت درخواست برای خدمات حمل بار، نیروهای خود را در اختیارتان قرار می دهیم. شما می توانید بعد از انجام خدمات حمل بار و اثاث کشی در ولنجک در صورت مشاهده هرگونه ایراد یا انتقاد از نحوه برخورد کارگران خود با تلفن باربری در ولنجک تماس بگیرید و مورد را به مدیرت اطلاع دهید تا ما به شکایت شما مشتریان محترم رسیدگی کنیم و در نهایت، نتیجه کار برایتان رضایت بخش باشد. همکاران ما در امر اسباب کشی و خدمات جابه جایی و باربری در محدوده ولنجک همواره پاسخگوی شما هستند.

5. چیدمان اثاثیه در محل جدید

اگر از آن دسته مشتریان هستید که وقت چیدمان وسایل بسته بندی شده را در منزل جدید خود ندارید، نیروهای ما تخصص لازم را در خصوص چینش حرفه ای وسایل شما دارند. کارگران حرفه ای ما لوازم خانه شما را در منزل جدید طبق سلیقه شما می چینند.

6. ارائه بارنامه و بیمه نامه معتبر

با هدف آسایش هر چه بیشتر مشتریان گرامی و جلوگیری از بروز هر گونه آسیب و خطری باربری ولنجک برای کالاهای شما بیمه نامه معتبر ارائه می دهد.  ارائه گواهی و ضمانت نامه معتبر تضمینی برای کار حرفه ای و دقت و مهارت کارگران ماست.

پوشش بیمه نامه باربری ولنجک شامل چه می شود؟

باربری در سردار جنگل

 

خدمات پوشش بیمه شرکت باربری ولنجک شامل موارد زیر می شود:

. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل

. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده

. بیمه کالا با مزایای زیاد

هزینه حمل بار در ولنجک تهران چقدر است ؟

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات باربری در جماران و ولنجک و دیگر مناطق توسط شرکت باربری عزت بار مؤثر خواهد بود:

. نوع ماشین باربری درخواستی شما

. تعداد طبقات

. تعداد کارگر درخواستی

. روز و فصل اسباب کشی

. زمان اسباب کشی

. تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

228997050   |    228997050

 

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در ولنجک

آیا باربری ولنجک امکان استفاده از بیشتر از دو نفر پرنسل را به مشتریان می دهد؟

بله در صورتی که شما به بیش از دو کارگر نیاز داشته باشید، می توانید قبل از رزرو آن را با همکاران ما در میان بگذارید

چگونه برای باربری ولنجک درخواست سرویس بدهیم؟

شما می ‌توانید در بخش تماس با ما یا شماره های درج شده در سایت سفارش آنلاین سرویس مورد نظر خود را ثبت کنید و درخواست سفارش سرویس دهید.

5/5 - (1 امتیاز)